video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Čau mam problem na svoji jawe 350/632. Když zapnu hlavní světla tak mi vynechava pravy valec, na volnoběh uplně přestane palit a když to vytočím asi tak do 3 tisic tak se chytne, když ale přepnu na parkovačku nebo vypnu světla tak jdou krasně oba dva válce, to samé za jízdy. Když jedu bez světel nebo na parkovačku motorka jde krasně ale když zapnu světla tak to jede jenom na levy valec. Indukčni civky jsou nove, kladivka, svíčky, VN kabely, fajfky jsou v pořádku, všechno jsem mezi sebou zkoušel prohazovat a pořád to samé. ukostření baterie je v pořádku, čistil jsem kontakty a furt to samé. Před nedávnem to ještě bylo v pořádku ale pak jsem dělal generálku motoru a všechno šlo v pohodě začlo to dělat asi poslední tyden a motor mam složeny sotva dva tydny. Díky za pomoc-
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2016 17:59
Díky moc bylo to tím, mě nenapadlo že když mám cívku asi 200km jetou tak že bude v prdeli, tak se hodila stará a jede se
Datum: 01. února 2016 17:59
Jméno: beda
IP: uživatel18524
Zdar já měl stejný problém u dvou 350tek a byla to vždy indukčka.
Datum: 01. února 2016 0:49
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
prosim vás, mám problém s 175/356 a to že nejede. mám tam zapalování z pincka které šlapalo perfektně, teďka jsem dělal go motoru, všechno nové, ložiska, gufera, píst kroužky klika spojka, jen válec zůstal starý. zapalování nastavené přesně, karbec taky, jiskru háže, zkoušel jsem i jiné svíčky, nový VN kabel a nic, benzín do válce jde, ale prostě nechytá ani na roztlačení. poradte mi,už nevim co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 11:58
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
to jsem už taky zkoušel, měl jsem tam baterku, aj benzín přímo do válce jsem dával, skusím dát nové kladívka
Datum: 31. ledna 2016 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel18519
Tak to ti nepovim... zkus stříknout pod svíčku jestli neblafne ... to by tam šla blbá směs ... když ani neprdne je to v eletrice ... nemáš přesazenou vačku,zkrat v pertinaxech,kladívku atd??? Jinak nevim ... jde zapojit místo zapalovací cívky baterku na kladívko. To je 100% jiskra. Pokud pujde je to jiskrou.
Datum: 30. ledna 2016 20:36
Jméno: pavel
IP: uživatel17888
už to v tom motoru šlapalo, karbec zůstal jak byl jen se vyčistil, kompres to má slušnou, hlavu sem přibrušoval k válci a stále nic, i tu svíčku jsem zkoušel přiklepnout
Datum: 30. ledna 2016 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel18517
A zapalování ti šlapalo na pio a nebo už bylo namontovaný i na tý číze? Jestli ta jiskra neni slabá kvůli jinýmu postavení magnetů na rotoru vůči cívce v dobu pálení ??? Pokud je jiskra silná a svíčka dobrá a vše ostatní ok a přesto mokrá tak je blbá bohatost směsi,někde něco fouká (těsnění či gufero),fouká hlava a nebo jen chce přiklepnout svíčka na 0,5mm či míň. Plovák neni třeba zaseklej? Trysky vhodné pro tvůj karbec a model? Ale mam tušení,že se při použití pio zápalka honilo,v který poloze má bejt zapalovací cívka,možná se tam i dávala vačka z velký jawy. On i pincek pálí vocamcaď pocamcaď ... jedna verze zápalka je na to citlivá,druhá ani ne ... myslim že 20W stator je blbuvzdornej,ten 30W ne ... ale je to taky kus od kusu ...
Datum: 30. ledna 2016 18:49
Jméno: pevel
IP: uživatel17888
svíčka byla mokrá a předstih 4mm a odtrh 0,35mm
Datum: 30. ledna 2016 18:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
a jak vypadá svíčka po marném pokusu o nastartování? Jestli je suchá, je problém v palivu, resp. směsi, pokud je mokrá, je problém v zapalování.... apropo jak velkej máš nastavenej předstih a odtrh?
Datum: 30. ledna 2016 12:53
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
zdar draci,potřebuji radu ohledně zapalování vape,zapalování mi přestalo házet jiskru,vlastně jiskru hází,ale jenom moc malou,která už nezapálí směs,to vše přestalo jít po té co jsem ohřál rotor z důvodu stáhnutí,za studena mi rotor nikdy nešel dolů,předstih je naštelovaný dobře i drátky jsou oka,jinak nosič statoru mám dotáhnutý pouze dvěma šroubky,důvod protože zbývající dva už nemají vnitřní 6hran,mohlo by to být těmi šroubky? za rady dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2016 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18519
A pro příště - když se do kliky natočí přiměřeně dlouhej m5 šroub tak musí jít rotor stahnout dvouramennym stahovákem... to jen letmá myšlenka ...
Datum: 30. ledna 2016 20:55
s tím tě už odkáži na google...
Datum: 28. ledna 2016 19:54
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
a kde jdou koupit ty magnety,dík
Datum: 26. ledna 2016 18:58
jsou to ty 4 malý mršky https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/9566_930494853737615_7806797130528226245_n.jpg?oh=fefcc5b12274ddeebfb576ad34675d87&oe=5738AA74
Datum: 23. ledna 2016 18:02
kluci, drak Jenco mi na facebooku radil, že jdou za pár korun koupit nové neodymové magnety do toho rotoru, rotor jde jednoduše rozdělat pomocí těch 4 křížových šroubů
Datum: 23. ledna 2016 18:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18502
Datum: 20. ledna 2016 7:17
Jméno: standa
IP: uživatel18501
Ten rotor koupit jde v německu,jen se to nejmenuje vape,ale nějaká německá "tuning" značka ,vyrábí to ovšem vape. Jenco by věděl víc,ten mi o tom řek ... jinak rotor vape sundavám klasicky M8 šroubem a rotor si musim chytit velkym klíčem či sikovkama. Pokud bys stator prodával za nějakou malou zbytkovou cenu tak bych ho bral,mam totiž starej,co má blbě rysky ...
Datum: 20. ledna 2016 6:30
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
dík za odpověd,je to rotor na pionýra a myslím že rotor zvláčt koupit nejde a vape se mi celé nechce kupovat,nejde nějak nabit,např. jak klasické magneto na pionýra,jinak za studena mi stáhnou nikdy nešel,držel vždy moc na kuželu kliky,až po ohřátí sel krásně dolů,zatím díky
Datum: 19. ledna 2016 22:07
Jméno: pepa
IP: uživatel18500
Ohratim jsi odmafnetizoval magnety a rotor znicil..divim se ze to origo stahovakem neslo ale pokud to je na motorku priprav si 1000na novy rotor
Datum: 19. ledna 2016 21:46
Zdarec měnil jsem těsnění startovací hřídele a zjistil jsem že mám popraskaný spojkový koš . Myslíte že by se to dalo zavařit a vybrousit ? Se divím že se to nerozletělo celé kousek dokonce upadl ... Ještě že jsem se tam díval ... Sehnat někde použitý zavařit nebo nový ... Chtěl bych se zeptat jaká má být vule řetězu má být naplý ? zdá se mi volný... Ted scháním stahovák čím stáhnu kolečko od hřídele.... Prosím o radu díky ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2016 19:07
kup lamely nové a máš jistotu a ještě budeš mít v nich nové korky nevím jak jsi zručný ale je to moc pracný řetěz bývá volnější mezi plech dnes koupíš spíš špatné nejsou na nich prolisy a spojka klouže
Datum: 18. ledna 2016 19:07
Jméno: standa
IP: uživatel18493
Utrhané kolíky lze zavařit a vybrousit. Pokud je to zničený víc tak vyhoď. Vzadu vařit mužeš,ale ne do třecích ploch,to bys nevyrovnal... řetěz při propnutí dolu musí mít dostatečnou mezeru před karterem,v žádném případě nesmí dřít vůlí do karterů (časté). Našponovanej jak struna taky nesmí bejt. Má tam být decentní vůle aby se to bez násilí točilo. Stahovák s trochou fantazie uděláš vždycky ... plocháč,dva šrouby zespod chytí primární kolo a třetí šroub to stahne dolu z kliky ... návod ma výrobu je myslim na http://www.jawa-50.cz
Datum: 14. ledna 2016 20:30
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
dobry den chci pouzit novy rafek s nyplama na pio 21 jen nevim ktery tu z kramu to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2016 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel18488
Datum: 11. ledna 2016 15:03
Zdravím koupil jsem si elektroinstalaci na čz 175 487 puvodně to byla na jawu kalif ale prej to pasuje ... výrobce mi k tomu dal jen obrázek ale nikde není žádná legenda taky mi tam chybí kontrolka neutrálu a je tam o vývod na cívku víc asi to vrátím a popravím starou instalaci která jede ani nevím kdo takovou fušeřinu vyrábí že se ani nepodepsal ... fakt žádná legenda ani očka...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2016 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel18485
Datum: 07. ledna 2016 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel18485
Sada kabeláže je pro lidi,co jsou líný si koupit pár barevnejch drátů a nastrkat je do bužírek ... tak logicky dráty na druhý kladívko a druhou indučku vyhodíš,když máš jen jednu cívku a kladívko. Co vim,tak kalif kontrolku neutrálu měl,tak 175 taky,tak proč by tam ten kabel nebyl. Nepřehlíd si ho? Mužeš nakonec místo něj strčit do bužírky kabel co byl původně na indučku,jen má asi jinou barvu no očka nejsou no ... to je zas maxi tragédie chudák prodejce měl k tomu dát 4 stránkovej manuál jak se zapojuje eletrika ... no coment ...
Datum: 07. ledna 2016 20:19
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
Zdravim u pionyra mi nechce naskočit motor na nožní páku jak kdy a z kopce jen kdyz uz to s prominutim kurva rozjedu tak fichtl chytne mam tam svicku brisk n15c a je černá takze asi neni poradne vypalena.No a potreboval bych poradit nakou kvalitnejsi svicku treba do stovky slysel jsem NGK jsou dobry(ze ma dlouhou zivotnost)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2016 22:11
Jméno: Petroldies
IP: uživatel18537
Zdarec, ngk nekupuj škoda peněz, koukni na zapalko jestli ti neškrtaj civky o magneto pak to jde do zkratu, taky koukni na kladívko jestli není prošvihý, někdy stačí menší odtrh na kladívku a nebo kondik.
Datum: 08. února 2016 22:11
Jméno: Honza
IP: uživatel18520
Možná ti odchází cívka. Pokud se to pomalu zhoršuje mohlo by to být ono.
Datum: 30. ledna 2016 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel18483
Malej předstih,vysoká hladina. Nejodolnější svíčky proti lidský blbosti jsou Brisk (a nejvíc Pal).
Datum: 04. ledna 2016 11:52
Určitě se vyhni NGK, ta se na pinďu nehodí a jak píšou kluci, pohledej chybu v karburátoru. Zkus i vymenit svíčku a pak zkoušej, změr si vzdálenost elektrod svíčky, pokud mají 0,5 a nebo 0,7 od výrobce, na to jsem třeba já dlouho bádal. Jinak asi seřídit karburátor, nové vzduchové filtr, prostě rozborka sborka a ono to pojede
Datum: 03. ledna 2016 20:56
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
Čau,nejprve si nastav karburátor,trysky,hladinu plovákové komory,jehla musí být na 2 zarážce od vrchu,jehlový ventil,jestli dobře zavírá,čistí vzduchový filtr.Nejlepší svíčky jsou Bosch WR 5 AC nebo Brisk N15c.Hlavně si nekupuj svíčky NGK,moc dlouho nevydrží.
Datum: 30. prosince 2015 15:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
ani svíčka za 3 kila tě nespasí... hledej v nastavení zapalování a karburátoru! To je tvuj problém,,,
Datum: 30. prosince 2015 12:06
Jméno: šimon
IP: uživatel289
Zdar mám otázku potřebuju vystružit brzdový bubny ale chci se zeptat co ten povrzch ještě přebrousit na brusce pro hladší povrch?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2015 17:08
Jméno: zdendak
IP: uživatel18411
on pise vystružit ne vysoustružit
Datum: 21. prosince 2015 17:08
Proč se mají bubny stáčet až po vypletení kola? Myslíš proto, že když se stočí nevypletený buben, tak po vypletení by mohl stratit kulatost?
Datum: 20. prosince 2015 17:03
Ahoj. Stačí použít hodně pomalý posuv a ten povrch bude dostačující. Jestli mohu doporučit, tak bubny stáčet po vypletení kola. Je to lepší.
Datum: 14. prosince 2015 18:39
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
Zdar, prosím o rady. U b 207 go na motoru a výbrus. Při přidání plynu se zadusí jakoby falešnej vzduh. A tak o5 vyměněny gufera na klice a přetěsněno. Stále stejný problém. Musí to být nějakà blbost pač celej den sem v odborný literatuře a nic sem nenašel. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 21:25
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
Ok vyzkouším to. Já si myslel, že to bude nějaká dobnost ale tohle Díky za rady.
Datum: 07. prosince 2015 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel18448
Nejsem babeťák a tomu mistrovskýmu karburátoru ani moc nehovim,ale obecně to o čem mluvíš vyhladí zvednutí jehly... zkus uvidíš...
Datum: 07. prosince 2015 20:55
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
No ani neříkej, že bude stačit dát jehlu až nahoru a bude po problému? Je pravda, že tohle sem nezkusil. Výbrus sem dával dělat motoservisu v Liberci, když sem dal kroužek do válce, tak mezírka v zámku byla sotva znatelná, tak na přeloženej papír. Možná malinko víc.
Datum: 07. prosince 2015 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel18448
Já si dokonce myslim,že kdybys ji zved ještě o zub,tak by to třeba bylo úplně ok. Nevím jak máš těsný výbrus,ale asi bych zajížděl max 500km. Víc oleje do najetí 1000km,pak neřešit ,ale jehlu bych dal dolu na normál už po tom hrubym zajetí v 200-250-300km . Umim si představit jak ti to prskalo. Než jsem porozuměl motoru babety tak jsem se leccos natrápil a to jsem se po hlavě pustil do GO motoru u b210 a tam aby toho nebylo málo ještě spojky a "řazení" ... nikdy jsem na tom nejel a seřiď to,aby chytala teplá i studená,točila a řadila ta 207 musí bejt brnkačka
Datum: 07. prosince 2015 20:12
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
Jasně o zářez výš, nyní mám najeto 100 km po výbrusu a při teplém motoru už se problém nedostavuje, je to spíš taková lenost ve středních otáčkách. Rozjezd a vyšší otáčky jsou bezproblémové. Ale toto už považuji u babetty 207 za poměrně normální jev, přeci je mám 85 kg a bez otáček to není ono. Ale Stando prosím tě, jak dlouho jehlu nechat na třetím zářezu zhora? Dočetl jsem se, že klidně 200 - 300 km. Mohu tomu věřit?
Datum: 07. prosince 2015 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel18446
Výbrus válce ti nezpůsobí chudou směs. Ovšem po výbrusu se má zvednout jehla. Udělal jsi to?
Datum: 07. prosince 2015 8:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
Najeto dalších 20 km a problém pomalu ustupuje, tak mám velký podezdření na ten výbrus. Pravděpodobně se musí pořádně zajet, ale divný sou ty příznaky.. karbec ok byl venku dokonce několikrát. Nemá někdo podobnou zkušenost s výbrusem?
Datum: 06. prosince 2015 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel18445
Bude bordel v karburátoru. Ucpaná hlavní tryska.
Datum: 06. prosince 2015 20:34
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
Ještě drobnost, když už to rozšalu do otáček tak to jede. Je možný, že si sedà výbrus? Po go najeto 20 km.
Datum: 06. prosince 2015 16:34
Jméno: medar
IP: uživatel17397
Zdař draci, měním pláště na fichtlovi a měl byhc následující dotaz. Původní pláště jsou betelně starý a jdou velmi ztěžka dolů, avšak ještě bych je rád použil na ježdění po poli apod. na jiným ráfku. Jeden už mám dole a šlo to ztuha .... Chcu se zeptat, pomohlo by a nevadilo by pláštu, kdybych ho ponořil do vřelý vody na chvilu? Předpokládám, že guma změkne a měla by jít snáž sundat, ale bude to pak vhodný na další použití? Či jaké máte fígl? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2015 22:39
Zdar, několikrát jsem přezouval staré Barumy a vždycky pomohlo gumu dobře namazat indulonou ( i patky) a sehnat si dobré monterpáky, nejlíp udělané z kulatiny, a opatrně páčit ven patku, je to lepší dělat ve dvou a s rozvahou (ať neohneš ráfek nebo není po patce) (těmi menšími co jsou v sadě to jde taky, ale o dost namáhavěj a taky se často ohlodá patka) .. zkus, uvidíš .. nejlepší je mít těch monterpák víc a vyzkoušet kterou to jde nejlíp, já jsem se s tím vždycky mordoval, ale pak jsem jednu bhodnou našel u dědy a s tou to šlo jedna báseň
Datum: 01. prosince 2015 22:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Zdarec draci! Nedávno jsem tu psal, že Mustang po zahřátí nejede. Udělal jsem celkovou generálku motoru - stejně bylo potřeba půlit, protože vypadávala 1. Zapalování VAPE ryska na rysce, v airboxu 3 díry, hladina trochu nižší. Fichtl točí neskutečně, ale za jízdy v otáčkách i na volnoběh dost kouří (1:33 plná syntetika, v druhém fichtlu kouří jen za studena). Převoďák to nežere, je to "taková ta vůně dvoutaktu". Když z volnoběhu přidám plyn, tak zalape po dechu, 4x se zakucká a pak se vytočí. Za jízdy má sílu jen v otáčkách (už i za tepla! ), ale jak klesnou otáčky pod určitou mez, přestává tah a musí se podřadit. Myslíte si stejně jako já, že je to moc velký předstih? Po 3 minutách jízdy byl válec tak rozpálenej, že plivanec na válec jen zasyčel a zmizel. Vzhledem k tomu, že to kouří si nemyslím že by to bylo moc chudé.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2015 14:00
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Sorráč draci, ještě jsem se k tomu nedostal. Přesně tak stando, po volnějším výbrusu je najeto odhadem 300 - 400 km, nemám tam lanko k tachometru. Třeba si to ještě sedne. Bohužel netuším jakým stylem bylo zajížděno, je to otce stroj na ryby a do hospody na kafe... Dnes vyzkouším ještě štelovat s předstihem a hladinou. Na barvu svíčky taky mrknu. Už to ale vypadá nadějně. Dík, ozvu se jak to dopadlo.
Datum: 23. listopadu 2015 14:00
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
Jakou máš barvu na izolátoru svíčky?
Datum: 20. listopadu 2015 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel18416
Já bych přidal krapet na předstihu a malinko ubral hladinu. Jestli je to ještě nezajetý po výbrusu tak bych to ještě ojezdil až pak po 200km bych řešil.
Datum: 20. listopadu 2015 14:14
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Doplnění: Před tou původní závadou (nejel za tepla) to jelo s předstihem ryska na rysce .... rotor je správně usazen na klínku a klínek není uštíplej...
Datum: 20. listopadu 2015 7:37
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel17522
Zdravím všechny příznivce fichtlů všech druhů ! Mám dotaz . Kdo může poradit , jak bez většího násilí vyměnit ložiska v kolech Jawy 555 ? Děkuji za odpovědi . Jarmag1
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2015 21:41
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
Datum: 10. listopadu 2015 21:41
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
Vyndat segrovku a ohřát jako kartery, pak vypadnou a když ne tak jim trochu pomoct
Datum: 08. listopadu 2015 22:56
Dobrej. Chci se zeptat vlastníků Jawa MUSTANG. I jiných.
Stalo se Vám někdy, když jste měli vůli na stojánku, že jste si udělali prasklinu na karteru?
Zajímá mě, jestli v tom nejsem sama.
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2016 23:21
Jméno: Honza
IP: uživatel18520
Zažil jdem to na 555 před 48 lety. Vyvařit.
Datum: 30. ledna 2016 23:21
myslím,že v tom jste sama...
Datum: 18. ledna 2016 21:02
Mam j-20 40 roku a před tím2 ale nesetkal jsem s tím dodnes.
Datum: 18. ledna 2016 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel18387
Ano. Jak je zohybanej skroucenej stojan ohlej dopředu a s vůlí na čepu,tak když s tim hrubě jebneš na stojan tak to někdy i vyštípne jeden z držáků na kříž. Buď dávat na stojan opatrně a nebo opravit (narovnat a navařit) stojan...
Datum: 08. listopadu 2015 16:03
Jméno: Tomtom
IP: uživatel18384
Ahoj, stalo se uz někomu že by mu stojánek promáčkl, praskl karter ?????? Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 21:25
to ne. jenom mi to urvalo to oko na karteru kde drží stojan. Tak jsem musel navařit hliníkem nové oko na karteru.
Datum: 08. listopadu 2015 21:25
Jméno: přema
IP: uživatel13452
Zdravím, mám problém z babettou 207, trvá dlouho než ji natočím, jede jakokdyby se dusila a třeba po 30km prostě párkrát škytne a konec... karbec rozebrán do šroubku, profukován, proplachován, ventil nádrže má vyměněnou gumičku odzkoušená průchodnost, ventilek v karbecu se neskeká... a elektrika by měla být v pohodě jelikož když fouknu benzín pod svíci tak blafne... sice to chvilku trvá ale blafne.... napadá někoho něco? za jakýkoliv tip Děkuji, pomalu začínám být zoufalý...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 16:39
Jméno: přema
IP: uživatel13452
tak potom už jsem z toho blbec... ale stejně je zkusím, tyristor jsem zkoušel druhý z funkčního stroje a nepomohlo, taky jsem to na něj typoval... asi nepomůže zase nic než vytáhnout motor ven a udělat všechny operace a ono to mezi tím něco bude.....
Datum: 08. listopadu 2015 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel18387
Gufera bys poznal. To u zapalování by způsobovalo vylítávání do otáček a to pod spojkama jak odejde tak jde olej do spojek a neřadí,klouže rozběhovka a pak i rozšlapová...
Datum: 08. listopadu 2015 16:29
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
taky jsem takhle jel a nejel,karbec 100 x udělaněj a nic a pak jsem dal nový tyristor a ejhle lítá dodnes
Datum: 08. listopadu 2015 9:41
Jméno: přema
IP: uživatel13452
go motoru byla 1000 km zpět, a dávaná nová klika. Že by odešly? no je to možné, zkusím je vyměnit... jinak už nevím...
Datum: 07. listopadu 2015 9:23
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
Zdar, pokud je vše jak má být, tak mě napadá, že se špatným startem může souviset třeba netěsnost gufeta na klice.
Datum: 06. listopadu 2015 19:41
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
Zdar draci, renovuji 207mičku a horko těžko sháním drobnou plechařinu atd... Strejda Google už si taky neví rady a tak jestli někdo uklízel garáž prosím o koment. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2015 10:35
Zdravím, chci se zeptat jak sundat rafičku tachometru? Jedná se o tachometr na Jawu 05/20 se zelenými čísly Díky předem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2015 19:06
Zdar DRACI! Koupil jsem z bazaru pionýra Jawa 50/20 a byl jsem informován, že když se zahřeje motor, tak hůře startuje. Když jsem ho dovezl domů a zkusil našlápnout, tak na první našlápnutí to naskočilo i bez napupování, což mě překvapilo, ale když jsem pak vypnul motor a zkusil to znovu našlápnout povedlo se to až na několikátý našlápnutí. Po týdnu to po chvilce ježdění už nechtělo chytnout na našlápnutí vůbec, a musel jsem to vždy roztlačit. Po dalším týdnu to začalo samo chcípat a výbuchy v motoru byly velmi zvláštní a nepravidelný a po chvilce ježdění mi svíčka nechtěla hodit jiskru, ale když jsem to roztláčel se zapnuými světly, nebo s puštěným klaksonem tak světla svítily a klakson bzučel. Tak jsem usoudil, že to bude svíčkou, tak jsem svíčku objednal a až pojedu na chalupu, tak to vyzkouším, ale bojím se, jestli by to nemohlo být i něčím jiným, tak jestli by se tu našel nějaký profík, který se v tom fakt vyzná, tak mu předem vděčím za případné rady! Díky moc draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2015 22:00
Jo to máš pravdu. Prodávající mě řikal, že mu tam už jenom stojí v garáži a zabírá místo, takže by to prostě chtělo seřídit promazat vyměnit nějaký díly atp...
Datum: 17. října 2015 22:00
Jméno: já
IP: uživatel16483
Dle mého názoru motorka je čerstvě koupena jak jsem pochopil, mohla někde dlouho ležet orezlá vačka + suchý filc = ošoupaný pertinax na kladívkách zmenšení odtrhu a následně zmizela jiskra. Na benzín a výfuk bych to netipoval ale vyčistit se to může.
Datum: 17. října 2015 18:37
Převodový olej, který mizí těsněním(simerinkem) na klice pod píst, následně se ho to pokusí spálit(kouř) a nakonec co se nespálí se vyflusne do výfuku. Pokud jsi teda nedal opravdu moc oleje do benzínu(normál 1:33 popř. 1:50 u ojnice s jehlovýma ložiskama. Jinak standa bude asi nesouhlasit, ale s poměrem nižším jak 1:27 mám problémy startovat a věřím tomu, že by se olej ve výfuku taky mohl vyskytovat v nestandartním množství) a nebo jestli nenastalo obojí. Ještě mě napadá, jestli jsi to trochu brutálnějí "neuchcal" kýblem benzínu pod pístem(sakra moc nacupováno, nebo problém v plováku, popř. ventilu, který nezavírá a benzín teče trochu víc než potřebuješ - což by se také mohlo tvářit jako vysoká hladina)
Datum: 15. října 2015 16:42
Co mi žere převoďák? myslíš převodový olej? Nějak jsem to úplně nepochopil.. ?
Datum: 15. října 2015 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel18353
Tak v tom případě ti to žere převoďák.
Datum: 15. října 2015 11:59
Diky moc. Tak zkusim se na ty veci co jsi mi psal kouknout, rozhodne bude pekne zadelanej vyfuk, protoze se z nej hrozne kouri a kdyz do nej po zastaveni fouknu tak ten kour de vsude kolem a kabe z nej olej.
Datum: 15. října 2015 8:56
Jméno: standa
IP: uživatel18353
Zdar. Zaměřil bych se na výšku hladiny v karburátoru,bude vysoká. Pak bych preventivně vyčistil palivovej kohout a palivovej ventil. Nic nezkazíš preventivním vyčištěním výfuku . Svíce odešla,protože to bylo moc ulitý. Novou svíčku sklepni dle jiskry na cca 0,4-0,5mm. Ať se daří. Standa
Datum: 15. října 2015 8:07
Zdar draci.
Sháním starý ale funkční tachometr na starou zetku,tzv kominíček.
Nevíte o něčem za dobrou cenu?
Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2015 15:59
Jestli to neni na Fichtlkrámku napiš Sesovi (majitel fichtl krámku) Jestli by to nemohl přidat do nabídky, nebo to zkus sehnat někde na internetu ze zahraničí.
Datum: 15. října 2015 15:59
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Zdarec draci, potřeboval bych poradit. Otce Mustang, vše originál kromě VAPE, chytne na 1 - 2 šlápnutí, nechám chvíli poblafat, rozjedu se a jede krásně bez vynechávání. Jak se motor po cca 500 - 1000 metrech trochu víc ohřeje, začne vadnout a kuckat až tak, že za jízdy pod plynem chcípne. Nakopnu ho opět lehkým kopem (chytá prostě nádherně), zařadím 1 a chci se rozjet - dám plyn, motor se ztuha vytočí (jakoby zakopává) a při rozjezdu chcípne, nemá vůbec tah. Nechám pár minut vychladnout a jede jako drak dokud se zase neohřeje. Předstih ryska na rysce VAPE, hladina lícuje s plovákem, plovák není děravý, trysky originál velikost a čisté, benzín jsem zkoušel jiný, benzín do karbce v pořádku a rychle dotéká ventýlkem, ventýlek v karbci těsní, airbox hadice ke karbci nová z FK, v airboxu 1 díra (nepomohly ani 2 - 3 nebo žádná), výfuk vypálený, čistý, svíčky jsem zkoušel 3 z toho 2 nové (Brisk N15C), původní svíce měla cihlovou barvu i přes všechny tyto problémy. Draci, já už opravdu nevím co s tím. Je možná moje úvaha, že se zadírají ložiska na klice? Byly měněny asi před 4 lety...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2018 16:31
Zdravím, mám uplně stejnej problém. Po delší jízdě jako by se zadíral motor, minutu počkám a jede jako drak. Vyřešil nškdo tento problém, nebo ne. Děkuji za info, také už jsem bezradný.
Datum: 23. července 2018 16:31
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Nene, předstih jsem zkoušel přidávat i ubírat po malých kouscích a je to pořád stejné. Jakmile se motor prohřeje tak úplně ztrácí tah a začne vynechávat. Na neutrál však jde vytočit do plna. Včera už jsem byl naštvaný, tak jsem zkusil jet na plno na studeném motoru. Tah jako prase, točilo to neskutečně... Po minutě, když se motor ohřál, zase neměl tah... Indukčku mám pod nádrží stejně jako byla originál. Zkontroloval jsem elektroinstalaci a žádný problém jsem tam nenašel. Tož to je opravdu záhada. Jo a ještě jsem zkoušel bez vzduchového filtru na teplém motoru - absolutně beze změny.
Datum: 20. října 2015 6:55
Jméno: standa
IP: uživatel12828
Pane bezejmený,vape má předstih 2,1 ve výchzím bodě při startu,pak se mění,zmenšuje. Zhruba na seriovou hodnotu.
Datum: 18. října 2015 11:18
Jméno: já
IP: uživatel16483
mám takový tuchy že vape ryska na rysce je 2,1 před HÚ.
Datum: 17. října 2015 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel18356
Tak vyčisti pořádně karbec. Pak už jedině VN kabel a nebo fajfka. Nemáš tu vape indučku uloženou někde blízko motoru ,že by se zahřejvala? Zkus klidně přidat a ubrat předstih,jaká bude změna ? A nebo se roztejká vape ...
Datum: 16. října 2015 11:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Tak zatím nic nepomohlo, pořád stejný problém bez náznaku zlepšení. Výfukový kanál na válci je čistý, jen trochu oleje co jde setřít hadrou... Válec vypadá v pořádku, píst taky a kroužky mají by oko ještě dobrou vůli. Komprese je asi taky dobrá když to dobře chytá. Zkusil jsem nový těsnění pod válec i pod kolínko karburátoru, dokonce i mezi karburátor a kolínko jsem dal nový těsnění.
Datum: 16. října 2015 7:03
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
A jak to vypadá u příruby výfukového kolena na válci, bývá to ucpané karbonem
Datum: 14. října 2015 19:47
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Karburátor jiný nemám. Zkusím tedy polaborovat s hladinou. Ložiska tam jsou klasika nezakryté C3. Pokud nic nepomůže, tak přijde na řadu opravu rozborka motoru a přetěsnění. Díky stando, zítra písnu jak to dopadlo.
Datum: 14. října 2015 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel7461
Zkoušel jsi jiný karburátor? Hladina lícuje - to je fajn,ale zkusil jsi i nižší? A dále mi napadají netěsnosti v motoru a nebo prdlé gufero u primáru. Ložiska se zadírat nebudou,to jedině že by tam někdo dal zakryté. Vape má tu úžasnou vlastnost,že zapálí jak hodně bohatou tak i chudou směs.
Datum: 14. října 2015 12:39
|
|